Dažniausiai užduodami klausimai

Rask atsakymą į tau rūpimą klausimą mūsų plačiame ir informatyviame, dažniausiai užduodamų klausimų, skyriuje. Rinkis klausimą ir žemiau pateikto sąrašo ir sužinok reikiamą informaciją. Neradai atsakymo? Susisiek su mumis el.paštu, bendruoju telefonu arba pradėk tiesioginį pokalbį!

Populiariausi klausimai

Ar gaminiams taikoma garantija?

Taip, 3 metų garantija taikoma visiems gaminiams: roletams, žaliuzėms, užuolaidoms. Išsami informacija apie gaminių garantiją yra čia.

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Naudokis užsakymo stebėjimo funkcija, kurios pagalba galima stebėti pateikto užsakymo eigą. Spausk čia, įvesk užsakymo numerį bei el. pašto adresą ir sužinok, ar tavo užsakymas vykdomas. Stebėk žaliuzių kelionę nuo gamybos pradžios iki durų slenksčio – paprasčiau negali būti.

Kaip pranešti apie gaminio gedimą ar pažeidimus?

Apgailestaujame, kad tenka ieškoti atsakymo į šį klausimą.

Greičiausias ir paprasčiausias būdas pranešti apie užsakyto gaminio gedimą ar pažeidimą – surašyti visą informaciją viename laiške ir atsiųsti [email protected]. Būtinai prisek gaminio nuotraukas ir pateik originalų užsakymo numerį. Jei problema susijusi su gaminio matmenimis, nufotografuok gaminį šalia liniuotės, ruletės ar metrinės juostelės, kad galėtume suprasti, kad matmenys neteisingi.

Kad procesas neužsitęstų, pasirūpink, kad nuotraukos būtų kuo aiškesnės ir jose būtų kuo daugiau detalių. Atsiųsk mums gaminių nuotraukas el. paštu, jas įvertinę užregistruosime pažeidimus ir priimsime tinkamą sprendimą.

Ar galiu atlikti pakeitimus užsakyme, jei jis jau pateiktas?

Kadangi gaminame pagal individualius užsakymus – užsakymo koreguoti ar atšaukti negalima. Langų uždengimų užsakymai, kurios pažadėjome pagaminti per 1-2 darbo dienas, automatiškai patenka į gamybos eilės priekį ir gali būti pradėti vykdyti vos per 15 minučių nuo jo patvirtinimo. Prieš patvirtinant užsakymą – pasitikrink suvestus duomenis. Pasvarstyk, gal verta įsigyti užsakymo draudimą, kad būtum ramus dėl matavimų.

Ar galima išsaugoti krepšelį, bet užsakymo nepateikti?

Geriausias būdas išsaugoti duomenis vėlesniam jų naudojimui yra užsiregistruoti. Tapus registruotu vartotoju suteikiama galimybė naudotis išsaugotais prekių krepšeliais, grįžti bet kuriuo metu ir užbaigti pirkimo procesą.

Nepamiršk, kad siūlome užsisakyti nemokamus audinių pavyzdžius, kurių pagalba rasi tinkamiausią audinio atspalvį savo namų interjerui.

Taip pat siūlome užsisakyti užsakymo draudimo paslaugą, kurios pagalba galėsi būti ramus dėl atliktų matavimų. Apsilankyk užsakymo draudimo puslapyje ir sužinok daugiau.

Kaip užsisakyti nemokamus pavyzdžius?

Užsisakyk nemokamus audinių pavyzdžius, tiesiog spustelėjęs mygtuką „Užsisakyk pavyzdį“ norimo gaminio puslapyje. Pasirinkti 5 nemokami pavyzdžiai bus įtraukti į pirkinių krepšelį nemokamai. Toliau atlik įprastus pirkimo veiksmus ir pateik užsakymą.

Prieš kiek laiko turiu pranešti apie užsakymo atšaukimą?

Kaip ir užsakymo keitimas, taip ir jo atšaukimas nėra galimas. Esame pasižadėję pagaminti per 1-2 dienas, tad tavo žaliuzės, roletai ar tinkleliai jau tikriausiai gaminami. Labai išskirtiniais atvejais gali susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes, įvertinę užsakymo gamybos procesą, informuosime apie atšaukimo galimybę.

Ar galiu grąžinti gaminį, jei man nepatinka jo spalva arba audinys?

Deja, dėl nepatikusios spalvos ar audinio, gaminiai negali būti grąžinami. Būtent dėl šios priežasties siūlome užsisakyti nemokamus audinių pavyzdžius, kad galėtumėte įsitikinti, ar audiniai patinka ir tinka.

Pristatymas

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Naudokis užsakymo stebėjimo funkcija, kurios pagalba galima stebėti pateikto užsakymo eigą. Spausk čia, įvesk užsakymo numerį bei el. pašto adresą ir sužinok, ar tavo užsakymas vykdomas. Stebėk žaliuzių kelionę nuo gamybos pradžios iki durų slenksčio – paprasčiau negali būti.

Ar galima atsiimti užsakymą patiems?

Visi užsakymai yra pristatomi klientams tiesiai į namus ar kitu, jų nurodytu, adresu. Galimybės atsiimti gaminius iš gamyklos nėra.

Ar galima užsakymą pristatyti kitu adresu nei nurodyta sąskaitoje?

Taip, galima. Pateikiant užsakymą reiktų panaikinti varnelę prie langelio „pristatyti į sąskaitos išrašymo adresą“. Atsidarys naujas langas, kuriame galėsi įrašyti kitą norimą pristatymo adresą.

Ar galima užsakymą pristatyti į darbo vietą?

Taip, galima. Pateikiant užsakymą reiktų panaikinti varnelę prie langelio „pristatyti į sąskaitos išrašymo adresą“. Atsidarys naujas langas, kuriame galėsi įrašyti kitą norimą pristatymo adresą.

Ar galiu pasirinkti pristatymo laiką?

Ne, deja, šiuo metu negalime pasiūlyti rinktis pristatymo laiko, tačiau dauguma kurjerių siuntos pristatymo rytą atsiunčia žinutę su planuojamu pristatymo laiku. Pristatymai vyksta nuo 8.30 iki 18.00 val. nuo pirmadienio iki penktadienio (išskyrus šventines dienas).

Visą informaciją apie pristatymą galima rasti čia.

Kiek laiko užtruks mano užsakymo pristatymas?

Standartinis pristatymas paprastai trunka nuo 1 iki 3 darbo dienų. Užsakymo patvirtinimo metu galima matyti planuojamą pristatymo datą, o apie numatomą išsiuntimo datą informuosime per 24 valandas po užsakymo apmokėjimo.

Ką daryti, jei gavau ne pilną užsakymą?

Jeigu užsakyme buvo užsakyti keli skirtingų kategorijų gaminiai, gali būti, kad jie bus pristatyti skirtingu laiku.

Informuojame, kad vertikalios žaliuzės siunčiamos dviejose pakuotėse – audinių juostos ir gaminio profilis pakuojami atskirai, tad pakuotės gali būti pristatomos skirtingomis dienomis.

Jeigu kurjeris pristatė ne pilną tavo užsakymą, susisiek su 123zaliuzės.lt klientų aptarnavimo komanda ir mes pateiksime visą reikiamą informaciją.

Ką daryti jei kurjeris prarado mano prekes?

Jei nesulauki užsakytų gaminių nurodytu laiku, kuo greičiau susisiek su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Pastaba dėl vertikalių žaliuzių: kadangi mūsų vertikalios žaliuzės siunčiamos kaip dvi atskiros prekės (profilis ir juostos), kurjeris gali jas padalyti į skirtingas siuntas. Jei gavai tik vieną gaminio komponentą, pranešk mums apie nepilną siuntą.

Kokie yra pristatomi mokesčiai?

Jei užsakymas yra didesnis nei 49,99 eurai – pristatysime nemokamai!

Kitu atveju – standartinio pristatymo kaina yra 4,95 eurai. Standartinis pristatymas vykdomas per 1-2 darbo dienas, nuo pirmadienio iki penktadienio, 8-18 valandomis.

Ką daryti, jei gavau pažeistą pakuotę?

Jei siuntinys buvo pažeistas pristatymo metu, kurjerio siuntos pristatymo dokumente pažymėk „sugadintas“. Jei pažeista ne tik pakuotė, bet ir viduje esančios prekės, kuo greičiau susisiek su 123 klientų aptarnavimo komanda.

Kas nutiks, jeigu praleisiu užsakymo pristatymo laiką?

Jei dėl kokių nors priežasčių negalėtum priimti siuntos, pristatymo įmonė bandys pakartotinai pristatyti siuntą kitą darbo dieną. Pakartotinis pristatymas tau papildomai nieko nekainuos.

Ką daryti, jei pristatymo metu manęs nebus namuose?

Jei dėl kokių nors priežasčių negalėtum priimti siuntos, pristatymo įmonė bandys pakartotinai pristatyti siuntą kitą darbo dieną. Pakartotinis pristatymas tau papildomai nieko nekainuos.

Kokia siuntų tarnyba atveš užsakymą?

Produktų pristatymui naudojamės DPD kurjerių paslaugomis. Jei kurjeris neatvyko arba tavo siunta dingo, nedelsiant kreipkis į mūsų klientų aptarnavimo komandą.

Nemokami pavyzdžiai

Ar reikia pateikti užsakymą gaminiams norint gauti nemokamus pavyzdžius?

Tau nereikia užsisakyti gaminių norint gauti nemokamus audinių pavyzdžius. Spustelk mygtuką „Užsisakyk pavyzdį“ ir pasirinkti audinių pavyzdžiai automatiškai bus įdėti į prekių krepšelį. Vieno užsakymo metu gali užsisakyti iki 5 skirtingų audinių pavyzdžių ir jie bus pristatyti į pasirinktą DPD paštomatą.

Ar už nemokamų pavyzdžių pristatymą reiks sumokėti?

Audinių pavyzdžiai pristatomi nemokamai. Jei audinių pavyzdžiai užsakomi kartu su gaminiais, pristatymui bus taikomas standartinis pristatymo mokestis. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinktos pristatymo vietos.

Kaip užsisakyti nemokamus pavyzdžius?

Norint užsisakyti nemokamus audinių pavyzdžius, tiesiog spustelk mygtuką „Užsisakyk pavyzdį“ norimo gaminio puslapyje. Pasirinkti pavyzdžiai bus įtraukti į prekių krepšelį nemokamai. Vienu užsakymu galima užsisakyti iki 5 nemokamų pavyzdžių.

Kiek laiko užtruks pavyzdžių pristatymas?

Jei pavyzdžius užsisakysi iki 12 valandos – jie bus išsiųsti tą pačią dieną. Jei užsakysi po 12 valandos – pavyzdžiai bus paruošti ir išsiųsti kitą darbo dieną. Stengsimės, kad pavyzdžius gautum per 1-2 darbo dienas. Jei užsakytų pavyzdžių per penkias darbo dienas nuo išsiuntimo nesulauktum, susisiek su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Kiek nemokamų pavyzdžių galiu užsisakyti?

Vieno užsakymo metu galima užsisakyti iki 5 pavyzdžių.

El. paštas

Kokiu el. paštu kreiptis į klientų aptarnavimo komandą?

Jei turi klausimą, pirmiausia patikrink mūsų DUK sąrašą. Jei atsakymo ten neradai – parašyk mums laišką el. paštu [email protected]. Pasistengsime atsakyti per 1 darbo dieną.

Matavimas ir montavimas

Ar kartu su gaminiais gausiu reikiamus varžtus montavimui?

Gaminio komplektacijai montavimo varžtai nepriskiriami. Taip yra todėl, kad reikalingo tipo varžtai skiriasi nuo paviršiaus, į kurį montuosi gaminį. Medienai patariame naudoti medsraigčius, gipsui ar mūrinei sienai – plastikinius kaiščius ir varžtus arba gipso kartono plokščių tvirtinimo elementus. Plienui – savisriegius, varžtus su plieniniu grąžtu.

Visų jų galima įsigyti parduotuvėse, kuriose yra specializuotos techninės įrangos skyriai.

Kokius matmenis įrašyti, jei pasirenkamas gaminio montavimas į nišą?

Kadangi gaminame pagal individualius išmatavimus, pasirenkant montavimo tipą į nišą, gaminio plotį keliais milimetrais sumažinsime, kad tilptų laikikliai. Peržiūrėk mūsų matavimo instrukcijas ir sužinok daugiau apie taikomus atmetimus.

Ką daryti, jei mano roletas sunkiai valdomas?

Jei gaminys sunkiai valdomas, gali būti, kad jis yra sumontuotos neteisingai. Peržiūrėk montavimo instrukcijas ir įsitikink, kad tarp laikiklių yra pakankamai vietos gaminio judėjimui. Jei manai, kad gaminys neteisingai sumontuotas arba yra pažeistas, skambink klientų aptarnavimo komandai, kuri mielai atsakys į visus tavo klausimus.

Ką reiškia „montavimas ant sienos“ užsisakant roletus?

Pasirenkant gaminio montavimą „ant sienos“ gaminio matmenys su laikikliais bus būtent tokie, kokius nurodysi (jokie atmetimai nebus pritaikyti). Dėl mechanizmo ir laikiklių audinys visada yra 35 mm siauresnis už bendrą gaminio plotį. Šis matmenų skirtumas leidžia gaminio audiniui laisvai judėti ir neįsipainioti į mechanizmą.

Kokio tipo laikiklius rasiu gaminio komplekte?

Visi mūsų gaminiai tiekiami su laikikliais, skirtais tvirtinti prie sienos ar lango rėmo. Tvirtinimas taip pat galimas iš viršaus arba prie lubų.

Tai gali būti universalus laikiklis su keliomis tvirtinimo skylėmis arba skirtingi laikikliai pagal montavimo tipą. Patarimų ir rekomendacijų, kaip saugiai pritvirtinti laikiklius, rasi mūsų montavimo instrukcijose.

Ar kartu su gaminiais man bus pateiktos montavimo instrukcijos?

Visų gaminių pakuotėse rasi montavimo instrukcijas.

Jei instrukcijų nėra – visas montavimo instrukcijas rasi čia.

Kas yra „nišos matmuo"?

Nišos matmuo apibūdinamas kaip lango viduje esanti erdvė. Gaminiai, pritaikyti montuoti į nišą, tilps į lango angą. Norint teisingai išmatuoti nišą, pirmiausia tiksliai išmatuok vidinį lango plotį trijose vietose ir užsirašyk mažiausią gautą matmenį. Tai bus tavo gaminio plotis. Tuomet, trijose vietose išmatuok vidinį lango aukštį ir užsirašyk mažiausią gautą matmenį. Tai yra tavo gaminio aukštis.

Gamybos metu mes šiek tiek sumažinsime tavo pateiktus nišos matavimus, kad gaminiai tiksliai tilptų į angą ir neužstrigtų. Daugiau informacijos apie taikomus atmetimus rasi montavimo instrukcijų puslapyje.

Mūsų produktai

Ar gaminiams taikoma garantija?

Taip, visiems gaminiams taikoma 3 metų garantija. Apie taisykles ir išimtis rasi čia.

Ar pateiktos produktų nuotraukos atitinka realybę?

Nors dedame visas pastangas, kad pateiktos produktų nuotraukos būtų kuo tikslesnės, kai kurie paveiksliukai gali neatitikti realybės arba kai kurių paveikslėlių gali nebūti. Bet kokie spalvų skirtumai dažniausiai atsiranda dėl skirtingų ekrano nustatymų.

Interjero nuotraukos pateikiamos kaip gairės, kad būtų galima perteikti gaminio ir audinio vaizdą. Jei turi klausimų dėl mūsų gaminių arba norėtum gauti daugiau nuotraukų, kreipkis į mūsų klientų aptarnavimo komandą.

Taip pat siūlome nemokamą ir greitą visų mūsų žaliuzių medžiagų ar roletų, užuolaidų audinių pavyzdžių užsisakymo paslaugą. Jei prieš įsigyjant naujus produktus nesate tikri dėl audinio spalvos ar tekstūros, pasinaudok šia paslauga spustelėjus ant „Užsisakyk pavyzdį“ mygtuko ir atlik standartinį užsakymo procesą.

Kaip valyti langų uždengimus?

Roletus ir žaliuzes galima paprastai nuvalyti švaria drėgna šluoste. Nenaudok jokių ploviklių skirtų langų uždengimams – jie gali ne tik pažeisti audinį ir medžiagą, bet ir tapti dėmių atsiradimo priežastimi.

Ar metalinės valdymo grandinėlės tinkamos naudoti vonios kambariuose?

Roletų ir vertikalių žaliuzių valdymo grandinėlės yra žalvarinės, chromuotos ir padengtos nikeliu. Garantuojame, kad jos nerūdys vonios kambaryje, virtuvėje ar kitose drėgnose patalpose.

Kodėl mano roletų valdymo grandinėlė vis nutrūksta?

Kai kurie roletai turi „nutrūkstančias grandinines jungtis“, kurios atsiskirdamos gali atrodyti nutrūkusios. Iš tiesų tai grandinėlė, kuri apsaugo vaikus nuo nelaimingų atsitikimų (dar kitaip vadinama „Saugus vaikas“). Norint sutaisyti grandinėlę, tiesiog užspausk ją atgal į jungiamąjį elementą.

Kam galioja garantija?

3 metų garantija taikoma visiems gaminimas. Išsamią informaciją apie taikomas garantijas rasi čia.

Kas nutiks, jei mano pasirinkto audinio nėra sandėlyje/gamyboje?

Tuo atveju, jei pasirinkto audinio neturėsime sandėlyje, pasiūlysime naują gaminio pristatymo datą arba pateiksime audinio alternatyvą. Patariame iš anksto apsvarstyti atsarginį audinio variantą, jei pasirinktų audinių gavimo reiktų laukti ilgesnį laiką.

Kur gaminami langų uždengimai?

Pagrindinė 123 Žaliuzės.lt langų uždengimų gamykla yra Lietuvoje, kurioje kvalifikuoti darbuotojai rankiniu būdu ir inovatyvių įrenginių pagalba gamina pagal individualius matmenis užsakytus gaminius.

Kur galėčiau sužinoti, iš ko pagamintas audinys?

Kiekvieno produkto audinio sudėtį galima rasti gaminių puslapio skirtuke „Išsami informacija“.

Kurie langų uždengimai labiausiai tiktų vonios kambariams?

Drėgmei atsparios medžio imitacijos žaliuzės, aliuminės, vertikalios žaliuzės bei roletai ypač tinka vonios kambariui. Visus siūlomus variantus galima peržvelgti puslapyje langų uždengimai vonios kambariams.

Kainos ir mokėjimai

Ar galima išsaugoti krepšelį, bet užsakymo nepateikti?

Geriausias būdas išsaugoti duomenis vėlesniam jų naudojimui yra užsiregistruoti kaip paskyros naudotojui - tai suteikia galimybę naudotis išsaugotais prekių krepšeliais, į kuriuos galima grįžti bet kuriuo metu ir užbaigti pirkimo procesą.

Tiesiog išsaugok prekių krepšelį paskutiniame pirkimo žingsnyje prieš atliekant mokėjimą. Nepamiršk, kad siūlome užsisakyti nemokamus audinių pavyzdžius, kurių pagalba rasi tinkamiausią audinio atspalvį savo namų interjerui.

Taip pat siūlome užsisakyti užsakymo draudimo paslaugą, kurios pagalba, galėsi būti ramūs dėl atliktų matavimų. Apsilankykite užsakymo draudimo puspapyje ir sužinok daugiau.

Ar saugu naudoti kredito kortelę jūsų svetainėje?

123 Žaliuzės.lt svetainėje visiems mokėjimams autentifikuoti naudojama „Adyen“ mokėjimų surinkimo platformą, todėl galime užtikrinti, kad visi pateikti duomenys bus apdorojami naudojant pažangiausias saugumo technologijas.

Sandoriuose naudojamos „Secured by MasterCard“ ir „Verified by Visa“ paslaugos, kad būtų dar labiau sustiprinta sukčiavimo prevencija. Visa pateikta kredito kortelės informacija įvedama tiesiogiai į „Adyen“, todėl mes nematome ir tiesiogiai neapdorojame kliento pateiktos kortelės duomenų. Iš „Paypal“ gauname tik nuorodą į atliktą mokėjimą ir jo sumą.

„Adyen“ yra patvirtintas 1 lygio mokėjimo paslaugų teikėjas, atitinkantis aukščiausius mokėjimo kortele saugumo reikalavimus. Jų auditą atlieka nepriklausoma trečiosios šalies bendrovė, kuri yra oficialus „Visa“ kvalifikuotas saugumo vertintojas.

Kokius mokėjimo būdus priimate?

Šiuo metu priimame „Visa“, „Mastercard“ ir „Paypal“ mokėjimus. Visi užsakymai saugiai apdorojami bendradarbiaujant su „Adyen“ mokėjimų surinkimo platforma.

Atšaukimai ir grąžinimai

Kaip pranešti apie gaminio gedimą ar pažeidimus?

Apgailestaujame, kad tenka ieškoti atsakymo į šį klausimą.

Greičiausias ir paprasčiausias būdas pranešti apie užsakyto gaminio gedimą ar pažeidimą – surašyti visą informaciją viename laiške ir atsiųsti [email protected]. Būtinai prisek gaminio nuotraukas ir pateik originalų užsakymo numerį. Jei problema susijusi su gaminio matmenimis, nufotografuok gaminį šalia liniuotės, ruletės ar metrinės juostelės, kad galėtume suprasti, kad matmenys neteisingi.

Kad procesas neužsitęstų, pasirūpink, kad nuotraukos būtų kuo aiškesnės ir jose būtų kuo daugiau detalių. Atsiųsk mums gaminių nuotraukas el. paštu, jas įvertinę registruosime pažeidimus ir priimsime tinkamą sprendimą.

Ar galiu atlikti pakeitimus užsakyme, kai jis jau pateiktas?

Kadangi gaminame pagal individualius užsakymus – užsakymo koreguoti ar atšaukti negalima. Langų uždengimų užsakymai, kuriuos pažadėjome pagaminti per 1-2 darbo dienas, automatiškai patenka į gamybos eilės priekį ir gali būti pradėti vykdyti vos per 15 minučių nuo jo patvirtinimo. Prieš patvirtinant užsakymą – pasitikrink suvestus duomenis ir apsvarstyk užsakymo draudimo įsigijimą, kad būtum ramus dėl matavimų.

Prieš kiek laiko turiu pranešti apie užsakymo atšaukimą?

123 Žaliuzės.lt nesuteikia teisės atšaukti užsakymų, kurie gaminami pagal individualius matmenis. Gaminiai, kurie pristatomi kitą darbo dieną, gaminami skubos tvarka, tad atšaukti ar pakeisti jų negalime. Visgi, jei klausimas skubus – susisiek su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes, įvertinę užsakymo gamybos procesą, pateiksime atsakymą ir atliksime pakeitimus.

Ar galiu grąžinti gaminį, jei man nepatinka jo spalva arba audinys?

Deja, dėl nepatikusios spalvos ar audinio, gaminiai negali būti grąžinti. Būtent dėl šios priežasties siūlome užsisakyti nemokamus audinių pavyzdžius, kad galėtum įsitikinti, ar audiniai patinka ir tinka.

Gavau netinkamo dydžio gaminius. Ar galiu juos grąžinti?

Deja, jei užsakymas buvo pateiktas su blogais matmenimis ir dėl to buvo gautas netinkamo dydžio gaminys, jo grąžinimas negalimas kaip ir kompensacija už jį.

Kiekvienam klientui siūlome įsigyti „Užsakymo draudimo“ paslaugą, kad būtent tokiais atvejais, kai per klaidą yra pateikiami neteisingi gaminio matmenys, gaminys būtų pergaminamas visiškai nemokamai. Daugiau informacijos apie šią paslaugą rasi čia .

Jei klaida įvyko dėl mūsų gamybos ar programos kaltės, akivaizdu, kad ją ištaisysime ir tavo užsakytą produktą pergaminsime nemokamai.

Nepamiršk, kad visas matavimo instrukcijas bei patarimus galima rasti paspaudus čia.