Pristatymas

Tikime, kad kiekvienas klientas užsisakęs norimą prekę internetu, svajoja apie greitą ir kokybišką prekės pristatymą tiesiai į namus. Atsižvelgdami į tai, kad klientai turėtų geriausią apsipirkimo ir užsakymo pristatymo patirtį, „123 Žaliuzės“ siūlo greito pristatymo paslaugas - tavo užsakyti gaminiai bus išsiųsti tiesiai iš gamybos sandėlių per 48 val. nuo užsakymo gamybos pabaigos.

Hand Crafted Shutters

Pristatymo laikas

Tavo pateikto užsakymo pristatymo data priklauso nuo gaminių, kuriuos užsisakei. Kai kurie mūsų siūlomi gaminiai yra gaminami mūsų partnerių, tad tai prailgina užsakymo pristatymo laiką. Primename, kad visuose užsakymo proceso žingsniuose būsite informuoti el.paštu, ir, kai tik perduosime kurjeriams tavo užsakymą jo pristatymui - gausi siuntos sekimo numerį. Atkreipk dėmesį, kad pateikęs užsakymą matysi informaciją su planuojama užsakymo pristatymo data.

Kurjeriai tavo užsakymą pristatys nuo pirmadienio iki penktadienio, 8 - 18 valandomis, išskyrus šventines dienas.




Roletų, žaliuzių ir tinklelių pristatymo terminai

Užsakymams, kurių gaminiai gaminami mūsų gamykloje Lietuvoje siūlome 1-2 darbo dienos gaminimo ir pristatymo paslaugą.

Užuolaidų pristatymo terminai

Užsakymams, kurių gaminiai gaminami mūsų partnerių gamyklose (pvz. užuolaidos) gamybos ir pristatymo terminas gali prailgėti iki 20 darbo dienų.

Pristatymo mokesčiai

Standartinio pristatymo kaina - 4,95€.

Užsakymams virš 49,99€ - pristatymas nemokamas.

Pristatymas

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Naudokis užsakymo stebėjimo funkcija, kurios pagalba galima stebėti pateikto užsakymo eigą. Spausk čia, įvesk užsakymo numerį bei el. pašto adresą ir sužinok, ar tavo užsakymas vykdomas. Stebėk žaliuzių kelionę nuo gamybos pradžios iki durų slenksčio – paprasčiau negali būti.

Ar galima užsakymą pristatyti kitu adresu nei nurodyta sąskaitoje?

Taip, galima. Pateikiant užsakymą reiktų panaikinti varnelę prie langelio „pristatyti į sąskaitos išrašymo adresą“. Atsidarys naujas langas, kuriame galėsi įrašyti kitą norimą pristatymo adresą.

Ar galima pasirinkti, kad užsakymą pristatytų į darbo vietą?

Taip, galima. Pateikiant užsakymą reiktų panaikinti varnelę prie langelio „pristatyti į sąskaitos išrašymo adresą“. Atsidarys naujas langas, kuriame galėsi įrašyti kitą norimą pristatymo adresą.

Ar galiu pasirinkti pristatymo laiką?

Ne, deja, šiuo metu negalime pasiūlyti rinktis pristatymo laiko, tačiau dauguma kurjerių siuntos pristatymo rytą atsiunčia žinutę su planuojamu pristatymo laiku. Pristatymai vyksta nuo 8.30 iki 18.00 val. nuo pirmadienio iki penktadienio (išskyrus šventines dienas).

Visą informaciją apie pristatymą galima rasti čia.

Kiek laiko užtruks mano užsakymo pristatymas?

Standartinis pristatymas paprastai trunka nuo 1 iki 3 darbo dienų. Užsakymo patvirtinimo metu galima matyti planuojamą pristatymo datą, o apie numatomą išsiuntimo datą informuosime per 24 valandas po užsakymo apmokėjimo.

Ką daryti, jei gavau ne pilną užsakymą?

Jeigu užsakyme buvo užsakyti keli skirtingų kategorijų gaminiai, gali būti, kad jie bus pristatyti skirtingu laiku.

Informuojame, kad vertikalios žaliuzės siunčiamos dviejose pakuotėse – audinių juostos ir gaminio profilis pakuojami atskirai, tad pakuotės gali būti pristatomos skirtingomis dienomis.

Jeigu kurjeris pristatė ne pilną tavo užsakymą, susisiek su 123zaliuzės.lt klientų aptarnavimo komanda ir mes pateiksime visą reikiamą informaciją.

Ką daryti, kai kurjeris prarado mano prekes?

Jei nesulauki užsakytų gaminių nurodytu laiku, kuo greičiau susisiek su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Pastaba dėl vertikalių žaliuzių: kadangi mūsų vertikalios žaliuzės siunčiamos kaip dvi atskiros prekės (profilis ir juostos), kurjeris gali jas padalyti į skirtingas siuntas. Jei gavai tik vieną gaminio komponentą, pranešk mums apie nepilną siuntą.

Kokie yra užsakymo pristatymo mokesčiai?

Jei užsakymas yra didesnis nei 49,99 eurai – pristatysime nemokamai!

Kitu atveju – standartinio pristatymo kaina yra 4,95 eurai. Standartinis pristatymas vykdomas per 1-2 darbo dienas, nuo pirmadienio iki penktadienio, 8-18 valandomis.

Ką daryti, jei gavau pažeistą pakuotę?

Jei siuntinys buvo pažeistas pristatymo metu, kurjerio siuntos pristatymo dokumente pažymėk „sugadintas“. Jei pažeista ne tik pakuotė, bet ir viduje esančios prekės, kuo greičiau susisiek su 123 klientų aptarnavimo komanda.

Kas nutiks, jeigu praleisiu užsakymo pristatymo laiką?

Jei dėl kokių nors priežasčių negalėtum priimti siuntos, pristatymo įmonė bandys pakartotinai pristatyti siuntą kitą darbo dieną. Pakartotinis pristatymas tau papildomai nieko nekainuos.

Ką daryti, jei pristatymo metu manęs nebus namuose?

Jei dėl kokių nors priežasčių negalėtum priimti siuntos, pristatymo įmonė bandys pakartotinai pristatyti siuntą kitą darbo dieną. Pakartotinis pristatymas tau papildomai nieko nekainuos.

Kokia siuntų tarnyba atveš užsakymą?

Produktų pristatymui naudojamės DPD kurjerių paslaugomis. Jei kurjeris neatvyko arba tavo siunta dingo, nedelsiant kreipkis į mūsų klientų aptarnavimo komandą.