Siuntos sekimas

Nepraleisk nieko pro akis – stebėk užsakymo vykdymą realiu laiku. Siuntos sekimo kodas bus išsiųstas el. paštu, kad užsakymo vykdymą galėtum toliau stebėti pervežėjų platformoje. Jei siuntos sekimo kodo negavai – susisiek su mumis!

Stebėk savo užsakymą
Užsakymo numerį rasi užsakymo patvirtinimo el.laiške
Įvesk savo el.pašto adresą
Reikia pagalbos su užsakymu?

Dažniausi užduodami klausimai

Kaip galiu sužinoti savo užsakymo būseną?

El. laiškais Tave informuosime apie užsakymo procesą nuo gamybos pradžios iki pristatymo.

Visada išsiunčiame siuntos sekimo kodą, kurį gauname iš kurjerio, kad galėtum toliau sekti savo užsakymą pervežėjų platformoje.

Kodėl mano užsakymas nebuvo pristatytas nurodytą dieną?

Svetainėje skelbiama apytikslė užsakymo pristatymo data. Kadangi visi langų uždengimai yra gaminami pagal individualius klientų pateiktus matmenis, jų gamybos terminai gali pasikeisti dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui kokybės kontrolės problemų ar oro sąlygų užsakymo pristatymo metu. Visada siekiame kuo greičiau pagaminti ir išsiųsti gaminius, bet „123 Žaliuzės“ nėra finansiškai atsakingi už priežastis, dėl kurių užsakymas vėluoja.

Kodėl mano užsakymas padalijamas tarp kurjerių?

Jei kurjeris pristatė ne pilną tavo užsakymą – susisiek su „123 Žaliuzės“ klientų aptarnavimo komanda ir mes pateiksime visą reikiamą informaciją.

Svarbi pastaba: vertikalios žaliuzės siunčiamos dviejose pakuotėse. Audinių juostos ir gaminio profilis pakuojami atskirai, tad pakuotės gali būti pristatomos skirtingomis dienomis.

Kokie yra užsakymo pristatymo mokesčiai?

Kitu atveju – standartinio pristatymo kaina yra 4,95 eurai. Standartinis pristatymas vykdomas per 1-2 darbo dienas, nuo pirmadienio iki penktadienio 8-18 valandomis.

Kokia siuntų tarnyba atveš užsakymą?

Produktų pristatymui naudojamės DPD kurjerių paslaugomis. Jei kurjeris neatvyko arba siunta dingo – kreipkis į klientų aptarnavimo komandą.

Vykdomi užsakymai

Kaip galiu pakeisti užsakymo pristatymo adresą?

Jei užsakymas dar nėra išsiųstas – parašyk laišką „123 Žaliuzės“ klientų aptarnavimo komandai su naujo pristatymo adreso informacija. Mes įvertinsime ar pakeitimai gali būti atlikti ir informuosime apie tolimesnę užsakymo eigą. Pakeitus užsakymo pristatymo adresą, gali pasikeisti užsakymo pristatymo data.

Ką daryti, jei noriu pakeisti arba papildyti užsakymą?

Kadangi visi užsakymai gaminami pagal individualius matmenis, negalime keisti ar taisyti užsakymų.

Ką daryti, jei noriu atšaukti užsakymą?

Kadangi visi užsakymai gaminami pagal individualius matmenis, negalime keisti ar taisyti užsakymų. Jei užsakymas dėl nėra pradėtas gaminti – rašyk laišką „123 Žaliuzės“ klientų aptarnavimo komandai ir, įvertinę situaciją, mes pateiksime atsakymą ar užsakymas gali būti atšauktas.

Kodėl nematau siuntos sekimo numerio?

Kartais mūsų kurjerių partnerių sistemos neatnaujinamos taip greitai, kaip norėtume. Susisiek su mumis, jei negavai sekimo nuorodos praėjus 3 dienoms po užsakymo išsiuntimo.

Greiti sprendimai

Keitimas ir grąžinimas

Deja, visi gaminiai gaminami pagal individualius, klientų duotus matmenis, todėl jų grąžinti negalima. Jei kyla problemų dėl gamybos kokybės ar produkto neteisingų matmenų, kreipkis į „123 Žaliuzės“ klientų aptarnavimo komandą ir kartu rasime sprendimą.

Ką daryti, jei gavau pažeistą pakuotę?

Visos siuntos yra apdraustos jų transportavimo metu. Jei pristatymo metu pakuotė būtų pažeista, pažymėk tai pasirašydamas užsakymo priėmimo dokumente.

Nufotografuok gautą pažeistą pakuotę ir įsitikink, ar gaminys pakuotėje yra nepažeistas.

Susisiek su mumis – atsiųsk pažeistos pakuotės nuotrauką ir nurodyk užsakymo numerį. Mes susisieksime su kurjerių bendrove.

Pakeisime sugadintus produktus naujais tik tuomet, kai gausime pažeistos pakuotės nuotraukas kaip įrodymą. Prieš pakeisdami pažeistus produktus, prašysime grąžinti gaminį.

Kaip elgtis gavus ne savo užsakytus gaminius?

Kreipkis į mūsų klientų aptarnavimo komandą ir nurodyk užsakymo numerį, kuris yra ant pakuotės. Nepamiršk, kad tuo pačiu turėsi padiktuoti ir negauto užsakymo numerį, kad galėtume pradėti jo paiešką ir kuo greičiau išspręsti šį klausimą.

Kaip elgtis jei užsakymas rodomas, kaip pristatytas, bet aš jo negavau?

Jei užsakymas rodomas kaip „pristatytas“, bet jo negavai - susisiek su „123 Žaliuzės“ klientų aptarnavimo komanda. Būtinai turėk savo siuntos sekimo numerį arba pristatymo patvirtinimo numerį, kad galėtume lengviau surasti dingusią siuntą.

Kodėl mano užsakymas vis dar nepristatytas?

Jei kurjeris Tavęs nerado, siuntą jis bandys pristatyti dar 3 kartus. Po to ją grąžins mums.

Tokiu atveju – susisieksime ir informuosime apie tolimesnę užsakymo pristatymo eigą.

Neradai ieškomo atsakymo?